Rubrik

Skolan börjar bli överdrivet jobbig tycker jag. Måste spendera hela min jävla kväll åt att plugga åt ett prov på 1900-talets historia imorgon. Hur fan ska man kunna plugga hela 1900-talet samtidigt? Det är ju för fan 100 år! Mycket hann hända.
Så man kan ju säga att det är lite svårt att förbereda sig för vad som kommer på provet när man inte riktigt vet det.

Dessutom måste jag spendera hela morgondagen åt att skriva en musikuppgift som ska vara inne på Fredag, annars kommer läraren inte att läsa den.

Fan vad jag hatar skolan, jag är sämst på att plugga och göra läxor. Väntar till absolut sista minuten med att göra allting, och gör enbart det absolut nödvändigaste. Det är egentligen inte svårt, jag har verkligen inte speciellt svårt för det vi gör i skolan. Bara att jag ORKAR inte. Ja, jag ÄR lat, en lat person som verkligen kunde behöva ett välförtjänt sommarlov.

Händer i helgen? :*


Kommentarer
Postat av: Frajd

hade du börjat när jag sa till dig... ( en dag innan hjälper säkert jätte mycket :P )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0