Ohyeh!

Idag har jag vart duktig ^^
Om man bortser ifrån att jag vaknade runt halv 3 (sådant är hemskt... men jag sov med öronproppar... inget kan väcka mig då... dock vaknade jag 6 gånger av sms ifrån Angelica då mobiltelefonen vibrerade under min mage)... Men jag somnade inte förens någon gång efter 8 imorse.

Men jag har läst runt 10 sidor i mitt NO-häfte(!), nästan skrivit en hel labrapport och börjat på ett musikarbete! Helt fantastiskt! Fast jag börjar få lite panik nu eftersom att det är ytterst få dagar kvar av lovet och jag vill verkligen, verkligen, verkligen inte tillbaka till skolan nu eftersom jag endast har en massa prov och inlämningsuppgifter framför mig.

Förövrigt jag spenderade även en hel del på att kolla på gamla bilder och läsa gamla MSN-konversationer på min gamla (Min systers) dator som jag äntligen lyckats återställa! Åh, trodde aldrig att jag skulle få tillbaka de, minnen<3

Nu ska jag skriva klart min rapport och sedan gå ut på en promenad i vinterkylan! (En bra motivation är att jag inte tillåter mig själv att röka igen förens jag skrivit klart skiten)

Ps. Jag hatar fails som påstår att dom känner mig trots att vi aldrig pratat alls... Detta händer relativt ofta(senast idag) och jag blir sjukt sur då de talar om för deras vänner och randoms att vi känner varandra när vi verkligen inte gör det... Vill ni att folk ska tro att ni känner mig? Lär känna mig då eller gtfo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0