Nostalgi...Eller?

Fan?! När i helvete hann klockan bli 06.05?
Skulle egentligen lämna datorn efter att jag skrev sist, men nej. Fastnade först i en msnkonversation som jag inte kände för att lämna och senaste timmen har gått ut på att kolla igenom hela(!) min gamla bdb (som är otillgänglig för er då jag har vännerlås och har raderat alla mina vänner)
Holy Shit! Jag skäms över att ha sett ut/Betett mig så.
Det är ett under att jag ens hade vänner då! Och att folk faktiskt skrev att jag var söt? Det var ett mirakel.
Usch! Well. Jag ser inte ut så längre i alla fall, och jag mår mycket bättre nu. Great!

Jag är skitasugen på öl btw! Åh, en iskall öl!
Mums... Vi hade ingen i kylen lol : (

Btw, jag saknar en människa enormt mkt och kan inte sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0