Never Think

-   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -



Jag. Vill. Inte. Tänka. Mer.
Låt. Mig. Vara. Fitthelvete.
Hållkäftenjävlafitthorhjärnasomintevillsamarbetamedmigochbaratarframenmassasakersomjaghadeförträngtavenanledning.
Jag klarar knappt av att vara ensam längre. Jag måste ut.
För första gången på många år... många, många, år så vill jag till skolan.
Eller nej, men jag vill härifrån, jag vill bort ifrån mig själv då, bland folk, då dessa tankar inte vågar sig fram.
Skiter i att vi har nationella imorgon, jag vill bara ut.

Hejdå hörs imorgon fitthoror,
Jag är opålitlig, ni med.

Vi lever i en fittvärld och jag vet inte vad jag pratar om längre.



-   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -


Kommentarer
Postat av: FittFrida

Men hallå! Alltså, jag är jättedålig på att trösta och sånt och drar alltid skämt vid fel tillfälle, men alltså, jag lyssnar om du vill prata ( 5 lamhetspoäng för att jag lät som en kurator där) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0