Jag vill inte vara med längre.

Men åh! Jag vill inte vara med mer! :(

Det enda som varit bra idag är vädret... haha, och att jag fått skratta lite åt Jennies vrede när jag och Frida lurade henne att Alice dör i New Moon, och att det är Jasper som dödar henne och sedan tar livet av sig... Det var lite roligt tbh. Förutom när hon slog mig abnormalt hårt.

Men vi hade faktiskt en anledning till att lura henne, då hon hade kommit på de dummaste reglerna genom historien till spökboll, vilket självklart resaulterade till att jag får två stycken abnormalt hårda bollar rakt i ansiktet av random_p93_sportnörd, när jag redan fått en boll i ansiktet.
Aj...

Resten av dagen mådde jag bara allmänt dåligt, jag mådde illa, var yr, osv.

Sedan, när jag kom hem så läste jag äntligen ut Breaking Dawn, och till min stora besvikelse hade den ett skitdåligt slut! Och ingen kan fan säga emot...
Och vafan ska jag göra nu när jag läst ut alla böckerna? Läsa om de?
I guess so...

Meeeen... nu ska jag göra något annat än vad jag gör nu, ingen aning om vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0