Jag blir våt ifall du tappar drinken mellan benen på mig.

Hejsan hoppsan.
Idag har det inte hänt speciellt mycket.
Vaknade och möttes av en stor besvikelse, någon hade ätit min pizza.
Därefter drog jag och Angelica till kära krono och sedan hem till henne, där vi bland annat kollade på videos ifrån förra året som jag spelat in med min mobilkamera. Haha, även riktigt roliga fyllefilmer ifrån i somras! Good times, yeh!

Avslutar med ett litet citat ifrån gårdagens bussresa;
P16 - Ja vi har en i våran klass som kallas för drinken
*andra killarna undrar självklart hur har fick sitt namn*
P16 - Haha, jo, han är oskuld och har aldrig haft tjej och sådant. Så vi sade åt honom att när han ser en mysig tjej på en fest så ska han börja prata med henne och sedan mysa med henne tills hon blir våt och sedan knulla med henne... Och då hade han svarat "Vadå våt? Ska jag typ tappa min drink mellan benen på henne eller?"

Jag tyckte att det var absolut hilarious när jag hörde det och jag fick riktigt kämpa för att inte börja gapskratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0