Jag är trött

Jag är så sjukt jävla skoltrött så att det är inte sant.
Det känns som att jag drunknar i skolarbete och det känns meningslöst att ens börja med något.
Skönt att det bara är imorgon kvar sedan lov!
Skoldagen idag var dock inte jobbig alls, vi övade på 'Your Call' sedan spelade vi in den och efter det gick jag hem för att jag helt enkelt inte orkade med längre.

När jag kom hem så försökte jag beslutsamt att på nytt läsa om Strindberg, men vad händer då om att jag inte somnar IGEN?!
Seriöst så tror jag att jag kan ha hittat lösningen på mina sömnproblem? Att läsa om Strindberg funkar jättefint.

Men, men. Kom på att jag inte har mkt cigg kvar och inga pengar what so ever.
Blir att snatta ur metaltownfonden?
Får ändå 900:- nästa vecka ^^

Kommentarer
Postat av: FittFrida

HAHAHA! Jag skulle också läsa om honom idag, SOMNADE JAG MED!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0