I found out the hard way

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
(Gillar att figuren ovan gör det omöjligt för er att läsa inlägget seriöst)


Eh... Jag har tråkigt... och jag är arg... mycket arg... har bara inte listat ut vad jag är arg på än.
Jag fungerar på att skaffa hjälp för mina aggressioner, fast vad finns det för hjälp för sånt? Tabletter och tråkiga möten?
Nej, jag tror faktiskt inte jag är intresserad för att vara ärlig.

Men folk tycker lite synd om min familj som får ta alla smällar så fort jag är missnöjd med minsta lilla detalj. Vissa säger att jag är bortskämd, vissa tvärtom. Jag tror inget av det. Jag är bara en ovanligt arg människa som har upplevt mycket utan att ha haft något att säga till om. Därmed är jag arg nu, när jag kan göra utlopp för mina aggressioner. Kan dock inte heller kontrollera mig när jag är arg, även ifall jag vet att jag inte har något att vara arg för.

Nu ska jag i alla fall läsa minst 3 sidor i mitt NO-häfte (i storlek av en tjock bok) och sedan spela AoE 3

Kommentarer
Postat av: FittFrida

HAHAHAHA! CASSANDRA!! Åååh! Vet du hur svårt det var att hålla sig för skratt med den där saken smilfinkandes mot en??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0