Horor är vi allihopa... Tydligen.

Igår var jag som sagt och kollade på talang 2009.
Det var väl trevligt bortsett ifrån att det pågick för länge, jag hatar barn(speciellt barn som sjunger, ännu mer barn som tror att de kan sjunga men inte kan), jag hatar jazz och Juryn som bestod av; ngn smilfink named Johan, Charlotte Perelli (som jag absolut avskyr) och Bert Karlsson.
Och de fattade helt enkelt fel beslut hela jävla tiden, och det var nog det enda alla vi i publiken kunde komma överens om, haha!
Alla som faktiskt var bra åkte ur och tvärtom.
Bilder kommer så fort Frida orkar skicka.

Idag har jag inte gjort något alls, and I like it!
Det var ett tag sedan som jag bara kunde ligga och göra inget alls, glo på tv, kolla igenom bloggar och allmänt vila utan att känna mig stressad. Trots att jag borde vara grymt stressad med tanke på hur mycket skolarbete jag har att göra under lovet. Gör nog lite senare idag iaf.

Kollade ett par avsnitt av "x-effect" också. Fyfan vad människor är horiga. Dom beter sig som att det är omöjligt att spendera två dygn med sitt ex utan att ligga med henne/honom. Det ÄR möjligt men åh, människor är tydligen födda till att vara horiga. Ew.

Men ikväll ska jag förmodligen träffa Jesper, det var ett bra tag sedan jag var med bara honom, när jag tänker efter så kommer jag inte ens ihåg när det var... Så det ska bli jättetrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0