Hellre vita flaggor i nilen än fisande negrer i bilen.

Varför är jag fortfarande vaken?
Jo! För att jag inte är trött. hähä.

Men gissa vad jag ska göra på lördag (alla hjärtans dag) om allt går som planerat?
Jag ska vara med i talang 2009!
Vad jag ska göra tänker jag inte avslöja här på bloggen ;)
Men ni får helt enkelt kolla på tv!

Hahaha! Jag kommer få världens ångest sen när jag inser hur ful jag är och över att jag förmodligen kommer att vara med lite på tv... Ew.
Men nu slipper jag ha alla hjärtansdag ångest iaf. Höhö!

Iaf! Min feber har gått över, och nu är det bara halsen som cpar.
Så att jag tror att jag kan klara av att gå till skolan imorgon :)

Men nu ska jag typ... borsta tänderna eller ngt.
Är för trött för att plugga, men för pigg för att sova... whut shall Csändrä do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0