H3h3

Nu sitter jag här klockan 05.00 på natten... eller ja, morgonen. Beror faktiskt hur man ser det.
Jag har allmänt skittråkigt, har spelat Age Of Empires III i ett par timmar, wich sucks (2an är såååå mycket bättre!)

Och jag kan inte sova för att jag är så extremt hungrig då min mage har varit tom i många timmar nu.
Dagens mat har varit; Kaffe och bulle på max... Ohja! Därmed är jag så hungrig så att jag inte kan sova, fast jag kan inte äta, för då väcker jag mamma (som jag redan gjort för ett par minuter sedan). Men när jag kom hem förut ville jag helt enkelt inte äta, så jag antar att jag får skylla mig själv. Får väl helt enkelt vara vaken tills hon går till jobbet då jag kan gå upp och äta.

Just nu bloggar jag av ren uttråkning, har inget direkt att säga för att vara ärlig. Men, men.

Nu ska jag förmodligen se på Scrubs  : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0