God kväll folket, Jag är språkligt kompetent!

Hej, jag skulle vilja meddela att min dators hårddisk har kraschat, jag sover dock hos Linus inatt.
Det är dock lite problem hos honom just nu då jag inte direkt vet hur mycket han har druckit inatt (inte hur mycket jag har heller däremot)
Har däremot haft en kompetent konversation med hans moder, Linus är däremot onödigt otrevlig mot hans moder som är ovanligt accepterande (jämfört med min moder).

Tänkte bara meddela att jag har formaterat om min dator och har återställt endel filer (dock endast skolarbete och den viktigaste musik) Men ska skriva ifrån min dator imorgon. Så ni kan förvänta er ett lite bättre inlägg imorgon, då jag är lite mer normal och har lite mer tid för att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0