Fittbilen, aggressioner och August Strindberg

Halloj i stugan.
Idag har varit en sådanhär jobbig dag. När man inte orkar något alls.
Jag är sjuk, trött osv.
Mina sovtider ska vi inte ens prata om.

Igår så var jag allmänt pissed off.
Det började med att jag skulle läsa om August Strindberg då jag har prov på litteraturhistoria på torsdag. Men självklart somnar jag och vaknar någon halvtimme senare av att mamma ropar att pappa kommer och hämtar mig nu. Fine!
När jag senare sitter i bilen och vi kört en bit, så får biljäveln för sig att stanna mitt i vägen någonstans runt tingvallaområdet och vägrar att starta om. Jag blir självklart jättesur, men hindrar mig själv ifrån utbrott då jag faktiskt insåg att vi var mitt ute på gatan och jag ville inte skämma ut mig totalt.

Efter ett tag förstod vi att bilen inte skulle starta igen, och det skulle ta en halvtimme för Åsa att komma och hämta oss så gick jag rasande ut ur bilen och rusade hem för att inte göra utlopp för mina rent ut sagt skrämmande aggressioner mitt ute på gatan.
På vägen gick jag även förbi ett par thn_fails varav en av dom var fast besluten att skrika ut allt hon ville ha sagt. Som om någon ens bryr sig om hennes jävla problem? Jag fortsatte att i en rask takt gå hem och det tog mig mycket ansträngning för att inte gå fram och skrika åt denna patetiska unge för att hon var så irriterande.
Jag kom iaf hem till slut och grymtade och skrek åt detta missöde så fort jag kommit innanför dörren.
Min moder måste tro att jag är dum i huvudet.

Så jag lade mig tillslut på min madrass för att fortsätta läsandet om Litteraturhistoria och August Strindberg, men självklart så somnar jag igen. Och dagen slutade med att jag aldrig läste klart det jävla häftet utan det måste jag göra nu istället.

Ska göra om min blogg igen snart, några förslag på vad som kan göras?
Ska självklart fixa en header snart, men 'My license for Photoshop cs4 has expired" Så jag får väl ladda ner det på nytt... Fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0