Fän! Tiden rejsar!

Fan! När hann klockan bli halv fyra?
Känns som att jag satte mig och började spela bara minuter sedan?
Åh, jag hatar denna känsla... Det känns som att någon stulit min tid, när det egentligen bara är jag som har slösat bort den(... på att spela ett meningslöst spel.)

Och vad ska jag göra nu egentligen? Jag är klarvaken... och väldigt törstig! Men mest klarvaken!
Jag har försökt göra skolarbeten vid flera tillfällen idag, men min hjärna vill helt enkelt inte sammarbeta med mig. Det tar mig t ex 15 minuter (om inte mer) för mig att läsa 2 sidor i ett vanligt häfte. Jag tar helt enkelt inte in saker i hjärnan för tillfället.

Någon som vet någon bra film btw?
Riktigt länge sedan som jag tog mig tid att se på film! ...Förutom när jag är hos Angelica då... där jag ständigt ser på film... Men annars!

(Jag vet att ni älskar mina nattinlägg då jag inte kan skriva rent.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0