f00d, I hate it.

Livet hade vart så mycket lättare ifall människan var konstruerat på ett sådant sätt att man inte behövde äta mat.
I alla fall i sådana här situationer. Då man är så jävla hungrig så att det inte är sant. Men vill ha allt annat än mat, för att du äcklas av tanken att äta. Du vet att du måste, och du vill, du vill vilja.

Detta är tankar jag slogs med endel för en ganska lång tid sedan, men jag känner hur det kommer tillbaka. Dock inte lika allvarligt. Men ja... Nu ska jag fan dra och tvinga i mig mat. Även ifall jag hade klarat mig bra utan mat nu, så måste jag äta regelbundet.

Sedan tänkte jag ladda ner en film eller liknande. Det var länge sedan jag tog mig tid att faktiskt ladda ner och kolla på en hel film själv. Gr8!


Kommentarer
Postat av: Linus

Ät människa! du är en pinne :(

2009-02-15 @ 23:46:46
URL: http://rosahallonfluff.blogspot.com/
Postat av: Linus

Ät människa! du är en pinne :(

2009-02-15 @ 23:47:09
URL: http://rosahallonfluff.blogspot.com/
Postat av: FittFrida

HALLÅ! JAG HÅLLER MED HALLONFLUFF!! Pinnjävel mumlar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0