Alla hjärtans dag

Jag hatar alla hjärtans dag, det är kommersiell skit.
Och jag skäms över att ens nämna dagen här på bloggen.
Det är en dag som alla andra, bara att man köper saker till varandra och låtsas vara allmänt snälla.
Ska man inte vara snälla och kärleksfulla mot varandra varje dag?

Vi ska inte ens prata om vad jag gjorde förra året...
Jaja, ska iaf på Talang i år så jag slipper vara hemma och känna mig patetisk.

Och det här med Fredag den 13e?
Också ren skit. Åh, varför alla dessa speciella dagar?
Jag HATAR dom, de borde utrotas.
Men mest av allt hatar jag Jul, påsk och alla andra högtider med religös anknytelse.
Jag är ju för fan inte ens kristen, varför ska jag då fira sådant?

Men åter till det här med Fredag den 13e, rent skitsnack in my opinion.
Varför skulle det vara något speciellt? För att det inträffar mer olyckor i t ex trafiksammanhang då?
Ja! Självklart, ifall alla går runt och tror att man kommer vara med om en olycka är det ganska troligt att en inträffar.

Och alla hjärtans dag, midsommar, födelsedagar, lucia, nationaldagen, jul, påsk, nyår you name it.
DET ÄR ALLA DAGAR SOM ALLA ANDRA! Åh, jag är trött på det här. Alla dagar är likadana, det är bara anledningar till att antingen vara ledig eller att supa, förmodligen både och.
Men åh! Jag blir så trött på såndant här!


Bifogar två bilder för att vara snäll!
 
Nyårsbröst




Le bajskòrv rose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0