Aggressioner.

Jag är arg(igen), men vad förväntar ni er när jag blir behandlad med lika mycket respekt som för sådant man spolar ned i toaletten? ÅH, jag känner för att bara ställa mig och skrika allt jag har och slå ner allt och alla omkring mig. Men nej, jag ska fan behärska mig, jag ska, jag ska.

Lol, jag ska aldrig skaffa barn, skulle aldrig kunna hantera det. Eftersom en sak jag inte kan hantera är när folk försöker provocera och manipulera mig, när folk behandlar mig som att jag vore efterbliven. Vilket, ja, jag blir just nu.

Well, har iaf stuckit till pappa efter ett minor gräl med mamma som gjorde mig riktigt pissed off.

FITTAAAA!!  Aja, nu ska jag iaf spela AoE och lugna ner mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0