Abstinens

Nu har jag suttit framför datorn utan att göra något alls i ett antal timmar.
Har glömt häftet om litteraturhistoria i skolan så ah... Det skiter sig! Kommer faila big time på lektionerna då jag varit så extremt inaktiv på lektionerna som det bara går.

Men jag kan verkligen inte plugga >.>
Min koncentrationsförmåga går åt helvete.
Speciellt utan dricka, vi har seriöst inget förutom vatten hemma...
Och mamma vägrar köpa, så att jag tror att jag ska göra mig iordning och gå ut och köpa cola eller något, för denna abstinens börjar bli lite för mycket för mig nu.

Wäh! Byebye, nu ska jag platta håret, sminka mig och byta om.

[Låt just nu: Heart-shaped glasses - Marilyn Manson]

Förövrigt så tycker jag att Frida ska komma till skolan imorgon så att vi kan diskutera Breaking Dawn!

Kommentarer
Postat av: FittFrida

¨Men hallå! Jag ska till skolan! Jag ska till och med vara med på simningen (!!!) Hela dagen har gått åt till att förbereda mig för detta faktum, det kommer att bli hemskt, hoppas att du slipper se mig, för ditt egen bästa alltså.. Men DU! Borde vara hemma! Du är ju sjuk! Jga kan ta med lite skolsaker hem till dig efter solan om du vill? Jag ska ändå till stan :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0