9X! :D

DIN KLASS - 9X
Har längst hår? Oj, ingen aning, LångJohan?
Har finast ögon? Jennie
Är längst? Lång-Johan (därav namnet?)
Är kortast? Sebbe (enligt Jesper och Jesper, vet faktiskt inte)
Har störst fötter? Johan igen (enligt J&J, har ingen koll på sånt XD)
Är rikast? Granlund I guess,
Är bäst i skolan? Jag! Nejmen, vet faktiskt inte :O
Är roligast? FRIDA FERSURE! XD
Är omtänksammast? Eh... vet inte, ingen? XD
Bor närmast dig? I X? Vet inte :O
Är blondast? Jennie!
Är smalast? Vet inte, Jennie?
Är smartast? Jag! Eller Alexander?
Har kille/tjej? Många?
Har coolast mamma? ANGELICA!!!
Har coolast pappa? Jag vet faktiskt inte :O
Är positivast? Eh... vet inte XD?
Är latast? JAG! Eller alla dom som vägrar gå med mig ut på raster.
Är bortskämdast? Granlund?
Använder mest smink? Jag eller Angelica, hahah!
Är äldst? Ingen aning? ;O
Sportar mest? Eh, alla sportnördar går i Z 8D
Är coolast? JAGJAG!!!
Är snyggast? JAG!
Har bäst musiksmak? JAG!

Kommentarer
Postat av: FittFrida

Jag ska hjälpa dig, längst hår har nog ange eller typ, Karin tror jag.. Andreas har störst fötter tror jag. Omtänktsammast= jag ^^ ( i wow jo )

Adam och ange är nog dom som har en partner i vår klass. ( hihi partner) Min pappa är coolast! positivast ( inte ens ett ord meeeeeeeen) är typ, jag vet itne vem faktiskt.. REbbe är äldst :P

Adam är träningsnarkoman :P (sant)



Annars.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0