- I wanna play god with you -

Men åh! Jag får ju damp här.
Känner mig allmänt sur på allt och alla nu. Fråga mig inte varför.
Jag är arg, som fan. Och jag har redan en hel del ångest över att dagen då jag slutar röka börjar närma sig med abnormal hastighet. Det som inte heller direkt hjälper min motivation är att ingen tror att jag kommer att klara det utan alla förväntar sig att jag kommer att faila direkt. Geez, tack för stödet.
Saknar Dig också, mer för varje dag faktiskt. Och det skrämmer mig.

En glad nyhet är i alla fall att vi inte flyttar förens under andra halvan av mars av logiska anledningar. Därmed slipper jag hålla på och stressa så extremt med packningen som jag hade behövt göra annars.
En annan glad nyhet är att om mindre än en månad så är det 20 mars, då kommer jag blir riktigt stolt :*


Kommentarer
Postat av: Frajd

MEN HALLÅ! JAG TROR JU PÅ DIIG! har du liksom missat det? :P Jag har ju tänkt att vara de lilla ängeln på axeln som viskar uppmuntrande ord typ som i Pluto :D

(ingen rökning i Berlin!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0