Yäs!

Bara så att alla vet när de ska ge mig sina presenter så vill jag förtydliga att det är på Söndag jag fyller år, och eh, ett surpriseparty hade varit awesome. Men kommer inte att hända.

Är i alla fall glad över att jag har fritidskort nu igen! Yay.
Var med Frida större delen av dagen, kom sedan hem och rage'ade sönder av olika anledningar och drog därpå till pappa med mitt "jättebra" humör.
Är i alla fall glad över att jag får ut cigg väldigt nära där jag bor nu :3
Joy!

Tråkigt inlägg, men jag är sjukt trött, somnade vid nio på morgonen och blev därefter väckt halv ett. Åh vad pigg jag varit hela dagen! Not.

UH, har så ont i ryggen att jag inte ens kan sitta. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0