Wow

Höhö, kukit roligt att klockan är halv sex på morgonen, verkligen min favorittid på dygnet, not.
Det finns inget alls att göra och alla sover. Skulle ju kunna kolla på film men... Nej. Jag gillar inte ens att kolla på film, eller jo det gör jag, men inte när jag är själv. Tänker dock kolla på family guy snart, trots att jag inte har någon som helst lust till det för tillfället.

Uh, jag är rastlös! Entertain me! Det är bara 13 personer inloggade på min msn, 7 av de är blockade och resten dryga, oh joy... Verkligen, joy!

Ew, kom på att när skolan börjar kommer jag att gå upp halv sex varje morgon, alltså en kvart tidigare än vad klockan är nu... Det är inte mänskligt!

Haha, känner att ni fått väldigt mycket glada och seriösa inlägg det sista, inte.
Btw så ringer förhoppningsvis Frida och väcker mig om knappt sju timmar, så jag bör somna inom två timmar.

Hahah, jag är på så sjukt dåligt humör nu och är så sjukt uttråkad att det inte är sant. Om fem dagar fyller jag år, jag har typ inget alls planerat inför min födelsedag förutom att jag ska träffa Jesper, det enda jag får när jag fyller år är ett nytt fritidskort, jag har inget fritidskort för tillfället så jag måste GÅ för att ta mig runt i stan, mitt smink är nästan slut och jag har inga pengar till resten av månaden, har bara 4 cigaretter kvar, om exakt två veckor så gör jag mig i ordning för att dra till skolan, jag är hungrig men mamma sover så jag kan inte äta, det är alldeles för varmt i mitt rum trots att jag öppnat fönstret, mina ögon svider och jag är megasur på mig själv för tillfället över en speciell sak.
Så, nu har jag fått klaga av mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0