Jag vill inte bli gammal :(

Vårdcentralen. En evig väntan ibland massa sjuka människor, gamla äckliga tanter som hostar ut virus och bakterier lite överallt tills man får träffa sin inkompetenta läkare, det är precis lika mysigt som det låter...
Usch.

I våras hade min läkare sagt att han skulle boka tid för mig på sömnlabbet i sahlgrenska och skulle höra av sig så fort han gjort det, men tja. Tiden gick och jag hörde inget ifrån honom, så pappa ringde honom nyligen och jag fick en ny tid med samma läkare, som säger att han inte minns att han skulle boka tid på sömnlabbet och att det inte låter som något han skulle göra. Åh, damp.

Men jag ska i alla fall få någon medicin som förhoppningsvis kommer att hjälpa mig att få en bättre dygnsrytm, ifall den inte fungerar vet jag inte vad som händer. Men, men, värt ett försök.

Nu är jag så trött att jag snart bryter ihop, så att ska jag spela gitarr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0