Bilder! :*

Jag vet att det varit segt med bilder och uppdateringar alls det sista, men mja.
Här är i alla fall lite bilder ifrån min födelsedag och sommaren i allmänhet.

Vi börjar med min födelsedag:


Om nom nom, fick en massa godis :* Gott och blandat av Jesper och resten av min mor och syster.


Världens bästa present av Frida<3 Är ju trots allt Cool Barry!

<- Don't even ask           Fick av Cornelia, tror inte att det syns men det står grattis på den ->


Love ya guys!
Jag verkligen älskade att fylla 16 utan att känna något krav på att visa någon som helst form av mognad :)


Vädret var inte det bästa så jag och Jesper drog hem till honom där vi spelade gitarr och han gjorde pannkakor åt mig :)


När jag senare på kvällen kom hem till pappa fick jag en teckning min bror hade gjort åt mig i födelsedagspresent... Awesome! Funderar på att sätta upp den på väggen faktiskt. Han har ju faktiskt målat våran bil, en väg, "massa grejor", "grejor", "streckor", en måne och "runda" på den xD



Nu kommer lite andra random bilder ifrån resten av sommaren.




Det var nog allt for now, orkar inte ladda upp några fler och har inte ens tatt så mycket bilder nu i sommar.
Btw, notera att de två understa bilderna är bilder på en seven elevenmugg(!) och min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0