0754

Jag har insett att min senaste kyss: Var trevlig
Jag lyssnar på:
Musik och folk som har något vettigt eller roligt att säga.
Jag pratar: Lite för mycket ibland
Jag tycker om: En massa skit
Jag avskyr när folk: Inte tänker
Min närmsta vän är: Jesper tror jag
Min första vän heter: Nina tror jag
Kärlek är: något som nästan alla vill ha men få kan hantera.
När jag borstar tänderna: blir de rena
När jag lagar mat: är jag väldigt hungrig
Jag tänder på: Ska jag verkligen ta det här?
Det sexigaste yrket är: Musiker
Det är charmigt när: En kille kan göra helikoptern, haha, nej men. Jag vet inte.
Jag är rädd för: En massa
Den värsta känslan är: Wow, hur ska man välja? Ångest, när man är riktigt jävla rastlös, när man inser att man är en idiot, när allt går fel.
Den bästa känslan är: Åh, när man lyssnar på riktigt bra musik, helst live, och man känner hur varje hår på hela kroppen reser sig upp av välbehag, när man glömmer allt annat och det enda som existerar är musiken, då gråter jag av lycka.
Jag är bäst på: Att vara awesome, nej men... Vet inte. En massa saker :3
Jag är sämst på: Att kontrollera mina känslor
Om jag va ett djur skulle jag vara: En supermyra, något i botten av havet vi inte upptäckt än eller någon dryg fågel.
Om jag va en insekt skulle jag vara: Någon som dör fort, jag hatar insekter.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: En didlo. Nej men... eh, skidstavar :)
Jag kommer alltid att vara: Mig själv
Det finaste som finns är: Snygga människor
I sommar: Har jag haft roligt trots det extremt dåliga vädret
Sist jag grät var: I Torsdags natt tror jag, av lycka och sorg samtidigt... Det var konstigt.
Jag kan: Vara seriös när jag vill
Jag kan inte: Sova
När jag vill tänka går jag: Antingen ut  eller till min säng, beror på tiden på dygnet.
När jag bakar så bakar jag: En kaka, av de ingredienser som finns hemma.
Min mobiltelefon är: Ball
När jag vaknar på morgonen: Vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig: Sitter jag vid datorn
Just nu tänker jag på att: Jag måste lära mig att släppa saker
Bebisar är: inte så jävla roliga som de ser ut när de har kolik
Idag har jag: Träffat Jesper och suttit vid datorn.
Ikväll ska jag: vet inte, planerar inte så långt i förväg
I morgon kommer jag: Uhm, ingen aning.

Mh, kul att jag fortfarande är svinpigg :(
Nu ska jag lämna datorn och tvinga mig själv att sova (det som brukar gå så bra...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0