One last choice

Igår var... Intressant.
Haha, med det var helt okej faktiskt, det som inte var kul att det bara för bögar och tjejer där, haha, misstolka nu, de var trevliga och jag har inget emot bögar. Men det hade varit roligt med lite fler straighta killar.

Folk däckade, spydde lite överallt..., bråkade, hade sex osv. Haha, kul, blev dock som väntat en del drama också, mest tack vare våran dramaqueen Linus, haha.
För omväxlings skull så var nästan alla förutom jag och Linus blev stenpackade direkt, en del däckade rätt fort och så vidare. Rätt sjukt var det också vissa stunder, tyckte lite synd om Rasmus, det var ju hans 20-årsfest, han lär ju fått städa en hel jävla del.

Men mja, runt 2 fick Linus i alla fall för sig att han skulle dra, och jag följde självklart med... Vad skulle jag annars göra liksom?
Det tog en och en halv jävla timme  till tågstationen då Rasmus bor mitt ute i ingenstans, det var inte direkt varmt ute heller och jag hade ju inte alls jätteont i ryggen eller så. Haha, vi lyckades även trots att jag insisterade med ta den längsta vägen, jaja, vi hittade i alla fall en öppen shellmack på vägen och köpte chips och cola.

Vi kom till slut till stationen och hann med sista tåget, 03.26 (min mamma var jätteglad, lovar), hamnade i Göteborg där vi märkte att 50-bussen inte gick och tog spårvagnen istället, var slutligen framme hemma hos Linus kvart i fem på morgonen där jag gjorde spaghetti efter att inte ha käkat på hela dagen och somnade till slut vid 6-tiden.

När jag vaknade ville jag pretty much dö, mådde asbra... Lovar... Not.
Ont överallt, skrapat upp hela mina ben osv. Men efter ett bra tag började jag känna mig ganska okej faktiskt och åkte hem. Såg fram emot mat, dusch och sömn, men icke. Så fort jag börjar äta ringer Jesperb0y och säger att han är påväg till mig, så jag drog ut och snackade med honom i ett par timmar istället. Awesome!

Nu är jag av någon anledning lite för pigg och inte alls seg... Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0