Uh

Hej, skolan har då börjat och livet slutat... Okej nu kanske jag var lite extrem men jag vill ha lov.
Det finns inte ord som kan beskriva hur extremt jävla trött jag är just nu...
Imorgon blir det slottsskogen med alla ettor ifrån min skola, vad... kul... Inte! Det kommer suga ganska hårt, men på fredag kommer de vanliga lektionerna igång och jag vet inte ifall jag ska se det som något bra eller dåligt. Bra för att jag hatar sånahär "lära känna varandra dagar" dåligt för att ja... Orka arbeta.

Fått mitt schema också, börjar 8 varje dag vilket innebär att jag måste gå upp kvart över fem varje dag... Kul. Men under min senaste dag slutar jag tio över två, så jättejobbigt blir det inte. Inga raster dock, har 25-30 minuters lunch och thats it, men, men. Det är faktiskt skönt för att då slutar vi tidigare.

Mjeh, nu ska jag kolla på family guy tills jag somnar, för det gick ju så bra igår... Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0