Snabben.

Idag slog jag rekord i snabbhet! Helt seriöst.
Gissa när jag vaknade? 06.17.
Gissa när mitt tåg går? 06.33
Great, 06.17 hör jag att mamma ropar och frågar ifall jag är vaken, slås av en panikkänsla och slänger mig efter mobilen för att kolla vad klockan var. Mamma säger att jag ska ta nästa tåg men jag är fast besluten om att hinna, så samtidigt som jag ringer Angelica slänger jag i sminket och plattången i väskan. Hon svarade inte så jag tog på mig en bh och de första par byxorna jag hittade, ryckte åt mig en tröja som jag tog på i all hast och rusade ut.

Jag var ute på 3 minuter, helt sjukt. Osminkad med fucked upp hår satte jag mig i alla fall på tåget, kopplade i plattången och sminkade mig. Är jag bäst eller vad? Allt detta för att inte missa hela första lektionen.

Det lustiga är att under alla tre dagar vi börjat 08.00 så har jag mer eller mindre försovit mig. Jackpott?
Imorgon ska jag fan vakna i tid, för att nu har jag satt på tre stycken alarm, så måste vakna av minst ett. Dessutom har min mor lovat att väcka mig ifall jag inte vaknat i tid. Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0