Opepp

Snart drar jag iväg till Göteborg där det är fest, fast jag är fett opepp och just nu känner jag bara för att ligga i sängen med mjukisbyxor och lyssna på bögmusik. Men det ska jag inte göra, för att jag vet att jag kommer ha kul när jag väl är där ändå. Och skulle bara må riktigt sämst av att ligga kvar här.

Natten var... Konstig, jag kunde inte sova, låg och stirrade upp i taket i flera timmar. Och när jag väl somnade hade jag riktigt konstiga drömmar igen, skulle inte kalla de för mardrömmar men så grymt obehagliga, dock väldigt lätta att tolka till skillnad ifrån gårdagens drömmar...

Nu ska jag äta upp min mat, ta en alvedon och sedan dra till bussen (Y)
BRB fuckers

Imorgon går mitt fritidskort ut btw, så ja... Bye-bye freedom. Hello Böghättan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0