Morgon

Tjena!
Idag är som nästan alla vet min 16de födelsedag.
Vaknade ganska exakt tolv av att min mor och syster kommer in i mitt rum sjungandes "ja må hon leva" med en tårta i handen vilket jag absolut inte hade förväntat mig att de skulle göra, trodde inte det eftersom det inte varit speciellt bra stämmning mellan mig och mamma de senaste dagarna.

Får mina presenter först om någon månad för att det inte riktigt finns pengar till det nu, fick dock lite toblerone och annat godis, nice, trodde inte att jag skulle få något alls. Så att tårta, godis och cola var en skön överraskning trots att jag inte var speciellt glad över att de väckte mig en timme tidigare än vad jag hade tänkt att gå upp, haha.

Sedan ringde Frida och sa att hon kommer ner till stan för att träffa mig och Jesper, awesome! Linus som skulle sovit här igår och idag kommer kanske däremot inte, aja, man kan inte få allt här i livet... Eh.

Men nu ska jag platta klart mitt hår, sminka mig därefter sedan äta tårta och dricka upp all cola :3
Hihi, smsa eller ring :*

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS BITCH!

2009-08-09 @ 21:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0