Megavideo ska dö

Åååhhh, jag hatar megavideo, hatar, hatar, hatar. Låg och kollade på The butterfly effect 3, och så i slutet när han sitter fast och man får se mördaren gå emot honom så bryts det och jag får se min favorittext "You watched 72 minutes of video today. Please wait 54 minuter och click here to enjoy unlimited use of megavideo"

Sjukt störande, har lovat mig själv ett antal gånger att aldrig mer kolla genom dom, men mja, ville verkligen se denna filmen.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, träffade Jesper ett par timmar i det fina vädret... Skönt att det är såpass bra väder nu det sista av sommarlovet, askul, man får verkligen njuta av sommaren. Jättebra att det inte alls har spöregnat typ 90% av tiden jag spenderat i Trollhättan den senaste månaden. Kul! Askul! Not.

Men jaja, jag är trött och tänker ligga och typ kolla på film resten av dagen/kvällen/natten whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0