Lakrits.

Jag gillar lakrits... Ja, det är gott.
Jättegott faktiskt. Så gott att jag gick och köpte lakritsplopp och lakritsmarabou.

Vid det här laget har ni nog carefaceat och slutat läsa :)

Men i alla fall, idag var en av de tråkigaste skoldagar jag varit med om. Var i slottsskogen med alla ettor ifrån min skola, gick igenom en massa tråkiga stationer med tråkiga aktiviteter i extrem värme. Inte kul!
Men imorgon börjar vårat riktiga schema vilket jag förvånansvärt nog tycker är bra, för att jag pluggar mycket hellre än att ha tråkiga "lära-känna-varandra-dagar", och så får vi förhoppningsvis riktig lunch också, nu har vi fått baugett tre dagar i rad, som jag inte ätit eftersom jag hatar smör.

Vårat schema är faktiskt rätt okej, vi börjar 8 varje dag, och ganska tidigt varje dag. Måndagar kommer dock bli värst, det är våran senaste dag (slutar 14.10) men vi har idrott, matte, engelska och naturvetenskap. Yay...

Mja, imorgon är helchill, Mediaproduktion och Samhäll, slutar 11.55. Wie :)

Kommentarer
Postat av: F

Den som gnäller får tyg i arslet!

BÖrjar halv nio varje dag, slutar 15.25. VAAAAARJE dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0