Jag är 16 år :)

Wow, sitter här helt svettig och utmattad efter en lång(!) fight med en långbenmygga dvs. en harkrank...
Det tog mig ganska exakt en timme att döda den, under den tiden hann jag skaka, gråta, nästan få hjärtklappning, få panik, fäktas, kasta runt typ allt jag har i mitt rum, slänga mig på golvet, ta min brors gosedjur och använda de som vapen och ganska mycket mer.
Harkrankar är absolut det värsta som finns, sure, jag är CoolBarry, men när det befinner sig en harkrank i samma rum som mig blir jag en riktig praktfjolla. Förstår inte ens hur den kom in?!
Den var nästan immortal, jag fick in hur många slag som helst OCH lyckades kasta en massa saker på den och träffa utan att den ens tog skada. Jävla fitta alltså. Kommer aldrig kunna somna igen.

I alla fall så var min födelsedag bra!
Men utvärdering kommer nästa gång jag har tillgång till min dator och kan ladda upp bilder också.

Det var i alla fall awesome, tack till alla, speciellt Jesper och Frida :3

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihihihi ^^ Me like you!

Postat av: Anonym

grattis!

2009-08-12 @ 07:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0