I wish I was special, but I'm a creep.

Varför kan jag inte sova? Jag är svinmegatrött... Men ändå kan jag inte, låg och försökte i över en timme, men det gick helt enkelt inte, kom efter ett tag in på fel tankar och tyckte det var lättare att då sitta vid datorn då försöker att somna inte ledde till något vettigt.

Var med Jesper förut, gah, saknat honom.
Vi pratade och spelade lite gitarr och skit som vanligt :3 
Spelade bland annat You guardian Angel - The Red Jumpsuit apparatus och Creep - Radiohead. Känslan av att spela Creep tillsammans med Jesper när han sjunger är obeskrivlig. Inre stånd all the way... Hela kroppen fylls liksom av en varm våg av välbehag, Jespers röst är så grymt bra så att det inte är sant. Jag kom flera gånger under tiden vi spelade just den låten på mig själv med att antingen sluta spela eller fastna på ett ackord och sitta och stirra på Jesper med ett så stort leende att jag trodde att mitt ansikte skulle gå sönder.
Wösh, och jag kommer se till att dela med mig av denna känsla, för att vi ska sätta igång for real med musiken, Jesper (och jag) ska bli stor(a), för att det känns inte rättvist att behålla denna awesomeness för oss själva. Punkt slut.

Nu ska jag hämta vatten, fixa en playlist och försöka sova igen... Går inte det vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0