H3H3

Skoldagen var helt okej, vi fick matteböcker. Jag är faktiskt jättepepp på matte, vet att jag låter skittöntig men matte är faktiskt jätteroligt. Förstår inte vad alla har emot det för att vara ärlig.
Imorgon blir det medieproduktion vilket också är rätt kul.

Men det räcker faktiskt inte att det vi läser är kul, för att min klass är rätt lam för att vara ärlig. Vi ska tydligen vara den lugnaste klassen på hela skolan, det tar jag inte som en komplimang. Det är av någon anledning alltid för tyst, usch. Har nästan aldrig varit med om att det varit knäpptyst i ett klassrum innan jag kom till cyber, även när vi inte behöver vara tysta är vi av någon anledning det. Extremt tråkigt in my opinion.

Efter skolan drog jag och Angelica i alla fall och köpte godis och franks på netto, själklart hoppade vi först på spårvagnen åt fel håll, vilket gjorde att vi fick åka i drygt en halvtimme mer än vad vi egentligen skulle gjort. Bra jobbat.

Åkte hem och hade det sämsta kvällen på riktigt jävla länge, don't ask.

Nu är jag i alla fall riktigt jävla cptrött och hungrig, ska snart sova för att kunna hålla mig vaken imorgon hade jag tänkt.
Men nästan omöjligt att somna när jag ligger här och vet att 05.10 kommer väckarklockan ringa igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0