Frihet

Detta är en meningslös dag.
Svårt att sova inatt, somnade riktigt tidigt för att vara fredag, men vaknade hela jävla tiden och hade svårt att somna om, kände att jag aldrig fick någon djupsömn. Utan bara slösade bort en massa tid på att ligga i sängen och göra ingenting.

Och det är något jag ogillar, att slösa bort tid alltså, vilket jag gör just nu... Och gjort hela dagen. Har inte gjort mycket mer än att legat i sängen eller varit med min bror... Jag har verkligen inte orkat ta mig ner till stan, jag är inte på humör för att träffa folk, inte ute, speciellt inte eftersom det regnar. Orkar inte göra mig i ordning. Skulle dock inte ha något emot att någon kom hit en stund för en promenad och film eller något, men, men. Inte många som orkar åka hit ut till mitt ute i ingenstans faktiskt.

Snart ska jag göra något vettigt har jag bestämt, som att plugga, spela gitarr eller något. Först ska jag bara ligga och vila en stund till, det har varit en jobbig vecka med alldeles för lite sömn, och nästa vecka kommer inte bli bättre... Så jag tar mig friheten att göra ingenting alls. Ligga och mysa i min stora säng med snus i käften.

Är lite halvsur över att jag kanske inte får pengar nästa månad, mh, bråkat med mamma igen. Delvis därför jag är hos pappa. Men i alla fall kanske det inte blir nya kläder, nytt smink, fika eller tillräckligt med cigg. Usch. Bör fan skaffa ett jobb eller något...

Kommentarer
Postat av: jeppe peppe päron fitta

var den där andra spalten en pik till mig eller ???!!! ;OO

2009-08-29 @ 23:58:16
Postat av: SÄR STAVARN

och jag vet att mitt namn var sär-stavat XXD

2009-08-29 @ 23:59:18
Postat av: C

Nej din lille bög :)

Det var fler än du som inte kom hit (A)

Och det är fullt förståeligt att ingen orkar komma hit när bussarna går var tredje timme -.-"

2009-08-30 @ 14:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0