Expects me to apologize for thing that you've done wrong.

Arg, arg, arg. Så jävla arg.
Jag är arg för ofta. Jag var arg hela dagen igår. Arg på min omgivnings inkompetens, arg på att jag inte är myndig, arg på mig själv för att jag inte vet vad jag ska göra, arg för att jag inte har något att säga till om, arg för att tja... Jag var arg, jag är fortfarande arg. Men inte lika arg, för att snart ska jag få träffa Jesper trots att han är sjuk, och då kan jag inte gå runt och vara jättearg, det vore faktiskt inte så trevligt för honom.

Okej, nu blev jag arg igen, det började precis spöregna och jag ska gå till bussen om tio minuter, och jag har spenderat minst en timme på att platta mitt hår idag.
Btw, jag överväger att flytta till pappa... Men jag vet inte, beslutsångest x100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0