Våld föder våld.

Helchill dag, inte gjort så mycket alls, träffade Angelica och Xisco, var i stan en kort stund och gick sedan hem till Angelica sen runt halv nio någon gång gick jag hem, alltså så har jag bara tagit det lugnt idag.
Imorgon blir det Göteborg! Ska sova hos Linus och så, typ spela tv-spel och ha det allmänt trevligt.
Antar att jag bloggar åtminstone lite därifrån.

Tycker att det kan bli varmt igen, ifall tempraturen kommer att fortsätta sjuka kommer jag bli jättesur... Riktigt sur...

En sak som känns allmänt hemskt är att jag börjat lyssna på svensk punk, haha, punk är egentligen ganska kasst.
Men jag kan inte låta bli att lyssna, man blir så jävla pepp och texterna är oftast väldigt brutalt sanna och skildrar realism, en oförskönad verklighet och det är sådant jag älskar.
Så nu ska jag sitta och äta djungelvrål och lyssna på bland annat Mimikry och Dia Psalma till jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Frida

Djungelvrål <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0