Summer is here bitches!

W0H0! Cassandra har fritidskort nu!
Vem vill träffas? Vem åker till krono med mig nu i veckan (trots att jag faktiskt inte har något emot att cykla nu i detta vädret... Vem känner för att åka någonstans bara för att känna "the power of the fritidskort"?

Haha, egentligen hade jag tänkt att plugga nu i helgen... Det har inte gått så bra, men har lovat mig själv att i alla fall skriva lite på mitt arbete som skulle varit inne i torsdags ikväll...
Eftersom jag tvingade mig själv till att sova till 12.50 idag trots att jag somnade redan vid 3 så bör inte det vara några problem.

Annars har jag känt mig rätt glad idag, jag menar, kolla på vädret eller! Inte lika varmt som igår... Men ändå.
Sol + loka + cigg = Epic summer feeling!

Sedan i helgen blir det fetto+spelhelg med min käre vän Linus, Ben and Jerry, cola, godis och sådant skit och ingen sprit trots att vi förmodligen blir ensamma hemma... Gött!
Jag tar idén om att inte dricka förens skolavslutningen rätt seriöst, eller jag kan dricka, men inte bli full... För full.
Hahah!

Men nu ska jag bara fixa håret lite, sedan blir det av till Angelica!
Tjo-flojt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0