Vi klär oss i falska fasader också kallade leenden.

Vi klär oss i falska fasader också kallade leenden,
Vi gråter inombords när de ser oss skratta,
Allt för att vi ska behålla våran integritet, allt för att vi ska få vara ifred.
Vi super, röker och snusar, allt för att vi ska slippa se.
Allt för att vi ska slippa leva.

Det självdestruktiva samhälle vi hamnat i,
Det vi skapat åt oss själva,
Men ska vi verkligen sluta leva för att vi inte vill dö?
Vi super, röker och snusar, allt för att vi ska slippa se.
Allt för att vi ska slippa dö utan att ha levt.

Jag ser den kropp min själ är bosatt i, men jag ser inte mig själv.
Jag ser bara en falsk fasad, den jag skapat för att jag är så rädd för mig själv,
Leendet stiger fram när du trycker kniven i min rygg,
Jag är så rädd för mina känslor.
Jag är så rädd för att någon ska se mig.
Vi super, röker och snusar, allt för att vi ska slippa se,
Allt för att vi ska slippa leva.

Vi tar våra liv för att vi inte orkar mer,
Vi gör det långsamt, Vi super, röker och snusar.
Allt för att vi ska slippa dö utan att ha levt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0