FuckIt

Vaknade av att jag plötsligt hade flugit ner till fotändan av madrassen, det första jag lade märke till var ett extremt jobbigt surrande. Mina reflexer hade reagerat före mitt medvetande, det var en geting i mitt rum. Jag gjorde ingenting åt det, utan jag satt som hypnotiserat och följde den med blicken när den cirkulerade runt fönstret utan att varken försöka ta sig ut eller in, eftersom jag visste att ifall jag släppte den med blicken skulle den kunna gömma sig i mitt rum utan att jag skulle veta det. Så jag fortsatte denna procedur i ca. en halvtimme då jag råkade vända blicken ett par sekunder, men då var självklart getingen borta... 
Så jag sprang ut i vardagsrummet i panik, men det jobbiga är att jag inte kommer kunna sova nu på grund av det faktum att en geting kan befinna sig i mitt rum.

Tänkte bada i kanalen tidigare idag, men det blev aldrig av för att det var för kallt, extremt kallt... Så att jag ska göra det imorgon istället om vädret är okej (Y)

Och nu har jag så extremt tråkigt som jag inte haft på länge, skitjobbigt.
Så ifall någon har lika tråkigt som jag har det så kan de gärna smsa!

Btw; Jag ljög, det kom ingen bild på mitt hår idag, kommer förmodligen imorgon istället när jag orkat ta en som ser normal ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0