Säxy päpä!

Tjenamors!
Ville bara hälsa att jag hatar Jennie, okej... Där ljög jag... Men jag är rätt irriterad, vet ni varför?
För att hon lovade att hon skulle följa med till krono igår, gjorde hon det? Nej. Hon lovade sedan jättemycket att det skulle bli idag istället, blev det så? Nej. Men nu har hon lovat att det blir imorgon... Tja... Vi får väl se ifall hon håller det hon lovat... Det gör hon säkert eftersom vi ska till UM och hämta saker också, så det dissar hon nog inte XD... Jag är arg! Nikotinabstinens är inte min starka sida...

Så istället för att dra dit med Blondie så gick jag hem till Angelica där jag träffade henne och Xisco, senare kom även Jesper och vi hade trevligt som vanligt, fick massage... Vilket för övrigt är det bästa som jag vet! (De flesta som var med i Berlin har nog förstått det by now...) osv.

Btw, Jesper är oerhört sexig på bilderna nedan! (förlåt... Men jag kunde inte låta bli att ladda upp XD)



HAHAHA, seriöst... Första bilden XD Jag dog lite inombords när jag såg den.


Cassandra "Serious face" Svensson.
Oredigerat<3... Undrar fortfarande varför det ser ut som att jag har svart hår på bild ett...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha! Massage! Jesper! Hahha! xD

btw, du är söt ^^

Postat av: sam

söt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0