I could stare into your eyes for several days and never get tired.

Snabb sammanfattning av igår;
Jag, Linus, Emma och Linda + Grillning = True
Efter vi grillat lite fick vi lite dricka i kroppen och drog ner till stranden där det var massa annat folk, sedan åkte vi buss ner till Tynnered och hamnade hemma hos Linda där inte allt för nyktra Emma klippte av massa av Linus hår, efter det var inte Linus så jätteglad och gick därifrån, sedan letade vi efter honom, hittade honom och jag och han gick hem till honom och tog det lugnt.

Btw, Linus är hur söt som helst i sin nya "frisyr" (som inte är allt för jämnt klippt) han ser ut som en kille igen! ^_^

I alla fall, jag åkte hem till stan rätt tidigt idag efter en ganska påfrestande natt med alldeles för lite sömn, duschade så fort jag kom hem eftersom jag luktade som en levande grillplats efter gårdagen. Egentligen skulle vi ha någon form av cigarrkväll idag, men det sket sig så att jag träffade Frida i stan och satt på spikön och rökte cigarr och hade det allmänt trevligt istället! Gött!

Nu har jag ångest och ska sätta mig och spela tvspel tills det går över.
Bajsrövfittaasasasviharsåjävlafelåhjagpallarintedettahejdå. (Jag har ett väldigt moget vokabulär...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0