Att kämpa för luft.

Okej... Jag har tråkigt, så jag fyller i den här skiten trots att ingen läser sådana här saker;

10  OM DIG

Dialekt
: Väldigt blandad... Mig egna helt enkelt lol!
Mat: Nudlar!
Låt: Haha, orka välja!
Film: Allt möjligt, fast ser typ aldrig på film längre XD Bara när jag är med folk typ.
Tecknad figur: Jag själv i Angelicas mattehäfte.
Sport: ...lol... Pass.
Komiker: Jag själv, lätt!
Veckodag: Lördag!
Glassmak: Många, mest choklad... Och Ben and Jerry's chocolate brownie.
Soloartist: Din mämää!

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Äter bulle! hahahah, nej men typ... Ångest, eftertänksam, ångerfull.
Tanke: Ifall jag egentligen är så jävla ball som jag ser ut!!! Hahaha, nej men jag vet inte XD
Kläder: Inga :( Du tog av dom! Nejmen mjukisbyxor och t-shirt, pyjamas<3
Bakgrund: Du!
Känsla: Ångest.
Tid: 00.33
Bästa sak: Musik och vissa känslor.
Irritationsobjekt: Väldigt många som ständigt lyckas befinna sig i min närhet...

8 FÖRSTA

Bästa vän: Idk
Husdjur: Mitt första egna var väl typ en undulat XD
Utlandssemester: Vet inte, Serbien tror jag.
Piercing: Öronen?
Förälskelse: Derööö!
CD skiva: Min första? Eh, typ nicke och mojje eller något :D
Bil: -
Ord: Idk

7 SENASTE

Telefonsamtal: Emma :)
Mat: Choklad lol XD
Dryck: Kaffe
Biltur: När Emmas mamma körde henne, mig och Linus hem till Linus typ?
Tv-program: Minns inte.
Spelad låt: Lyssnar just nu på 'Heart full of pride - Perkele'
Köpta klädesplagg: Idk, något i Berlin I guess?

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina bästa vänner:
Det är inte lite ute att hålla på och dejta?
Brutit mot lagen: Finns det seriöst någon som inte har det?
Blivit arresterad: Hahahahah, typ ja. Arresterad och arresterad... Minns inte men polisen har tagit mig ja...
Badat naken: Badkar? :)
Varit med på TV: Nej ^^
Varit med i tidningen: Lätt!

5 NEJ TACK

Skolämne: Franska och Idrott... men mest Franska I guess...
Mat: Kött.
Musik: Det mesta som Linus gillar tbh
Dryck: Mjölk!
Djur: De flesta lol!

4 SAKER

Du gör när du har tråkigt: Smsar folk, sitter vid datorn, lyssnar på musik eller lägger mig och tänker.
Du gjorde igår kväll: Träffade Frida.
Du kan höra just nu: Maktbegär - Perkele
Du inte kan leva utan: Musik, mobil, kompisar osv.

3 PERSONER

Du kan berätta allt för:
-Känner inga sådana-
Du tycker om: Angelica, Linus och Jesper? :>
Du inte gillar: Djur, myggor, långbenta myggor och spindlar.

2 VAL

Coca Cola eller Fanta:
Cola!... Vilken dum fråga? XD
Hund eller katt: Hund

1 - ÖNSKAN
Att en viss person helt plötsligt skulle ta kontakt med mig igen -.-"

Kommentarer
Postat av: Frida

Komiker: FRIDA! :O

Humör: KÄKAR BULLE! XD

Första CD skivan: xD Nick och Mojje, EPIC!

Du kan berätta allt för: Frida, om du släpper lite på kontrollbehovet bara.. (ily..)

COCA COLA COCA COLA!! <3<3<3<3<3<3

Postat av: Linusb0y

Musik: Det mesta som Linus gillar tbh (FU!!)



Du tycker om: Angelica, Linus och Jesper? :> (aaw <33)



Puss puss puss puss :*

2009-04-12 @ 14:34:57
URL: http://rosahallonfluff.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0