Pung

Känner mig rätt fail nu, conformist, jag har skaffat Facebook, dock under psynonym. Cassandra Winner, så ni kan ju adda mig som vän där ifall ni vill.

Men kvällen ser bra ut i alla fall, är hos pappa och Angelica ska sova här. Ska snart ut på upptäcksfärd här ute på "landet"... Ska bara vila lite först, haha!

Orkar inte skriva med så att ni får en fin bild som jag tog på Frida tidigare idag istället. (Och mobba henne inte för att hon sitter och håller i en snopp och äter gul sperma... Hon tror att det är normalt...)

-Här satt det tidigare en jättefin bild på Frida när hon åt kebabsås och jag hade redigerat in en penis i hennes hand-

KuK-FridA!

Kommentarer
Postat av: angelica ;D

HAHAHAHA Frida är så snuskig

2009-04-27 @ 18:36:39
URL: http://angelicaellernanting.devote.se
Postat av: Anonym

AHAHAHAHAHAHAHAA! xD

Trots det faktum att jag kan få svårt att söka jobb i framtiden pågrund av fotot kan jag inte låta bli att skratta lite, men kom fan inte och kalla mig äcklig sedan! Det är du som manipulerar bilder så att dom ser jättesnuskiga ut!! xD

2009-04-27 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0