En jävla massa bilder!


Jesper på bussen (Y)



Hihih, Angelica och Frida är söta :*


Jennie sover på Granlund, höhö!


Frida och Granlund vid bistron. (Någonstans i... Danmark?)


Jesper och Anders på stranden, coolingarna!




Obama skall få sex.


Schtekare!


Fint rum (Y)


Jennie, Anders och en flaska wannabe-vin.


Jag lol'ade ashårt åt detta.


Manligt Granlund... Manligt.


Frida! :D... Vid random minnesplats.


Sexigt värre!


Hahahahah, cp.


Alla var jättebusiga och smet till varandras rum under nätterna :D


Skabb.



Misstolk.


Pilsk as hell, ser jättefet ut också.


Skabb.


Nudist i parken!
Seriöst, det låg massa nakna män överallt i parkerna. Lol!...
Och nej, jag stod inte så jävla nära när jag tog bilden, jag har zoomat lol!



Tyska kondomer! (Y)




Nu har ni fått en massa bilder! Kommer kanske mer sedan när Jennie och Frida skickar, ska skriva lite också. Men nu ska jag ligga och kolla på tv och smsa :*

Kommentarer
Postat av: jennie

belin va såååå bra!jag kommer sakna det till max

2009-04-06 @ 01:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0