Because these lungs are empty, and these eyes are blind.

Hey, long time no see.
Inte haft tid att blogga helt enkelt, i fredags var det lite en grillfest, fast det var i och för sig jag som var festen ;)
Haha, nej så skulle jag väl inte formulerada det så... Men nu gjorde jag det ändå.

Det var riktigt skoj, men skämde ut mig en del som vanligt...
Jag tycker att jag borde bli portad ifrån Max eller något, för att då skulle jag slippa skämma ut mig där hela tiden, haha ;)
Kastade majs på Jennie... Det förtjänade hon!
Hon lovade(!) att följa med till krono imorgon, men ändå så dissar hon det igen. Flickan förstår inte innebörden av ordet lova.

Var bakis halva lördagen, och andra halvan satt jag hemma hos Linus och spelade Kingdom Hearts 2, mycket nice!
När jag på söndagen åkte därifrån hade vi spelat i ungefär 15.5 timmar... Kändes ganska mobbat men aja, nu har vi alla fall nästan klarat spelet!

Annars har det inte hänt så mycket sedan jag skrev sist, hade skola idag osv. /Careface.

Och nu är jag extremt jävla rövtrött, ska plugga lite och så... Cya!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaså var det lite en grillfest i fredags minssann? x) hehehe.. på så vis.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0