TidsslösarN<3

Hejhej!
Idag(sista lovdagen i grundskolan) tvingade jag mig upp astidigt (12.10) för att träffa Jennie och cykla till krono, eller tja... Hon skjutsade mig, så att jag själv cyklade typ inte. Sedan var det i alla fall meningen att vi skulle gå till UM to get some stuff, men eh... Vi vågade aldrig gå in, HAHA, så töntiga är vi... Men vi ska förmodligen dit på lunchen imorgon i alla fall.
Sedan drog vi och köpte muffins och cola för att senare sätta oss under tågbron och fika. Mys!

Runt 4-tiden drog jag hem igen för att ungefär 15 minuter få sms ifrån Jesper där han säger att jag ska gå ut och träffa honom, trevligt som vanligt! Vi var bara ute en stund, gjorde inget speciellt.

Sedan när jag kom hem satte jag mig framför datorn och slogs av en enorm trötthet, efter 3-4 timmars sömn är man inte den piggaste! Speciellt inte om man inte sovit ordentligt på över en vecka, så jag somnade... Men jag har ingen som helst koll på hur länge jag sov, runt 30 minuter I guess... Och det var jävligt dumt, inte nog med att jag sov på ett extremt obekvämt sätt och att jag har ont i hela jävla kroppen nu, nej... För att nu kommer jag inte kunna somna på hur länge som helst(om jag ens somnar?) Så att jag kommer att vara megatrött i skolan imorgon, Sucks!
Jaja, nu ska jag återgå till att spendera flera timmar på extremt meningslösa saker på internet.



Han lyckas alltid så bra på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0