Penisgrytlappar :)

Förlåt för att det blivit så tomt på blogginlägg det sista, men jag har inte haft tid att blogga, igår startade jag inte ens datorn för att jag var så trött.

Har mått allmänt kasst ända sedan jag gick ifrån Angelica, mår illa, har ont i huvudet och ögon osv.  Tror att jag kan ha feber.
Vill bara lägga mig och sova, vilket jag försökte göra förut, men 10 minuter in i min sömn så börjar någon *host* förmodligen pappa *host* spela eltrummor med högtalare på högsta volym... Oh joy!
Jag känner mig allmänt sur nu, är jätteirriterad på pappa och bilen fick motorstopp (igen) utanför jätten.

Annars har skoldagen varit allmänt seriöst, jag blev sur på syslöjden för att symaskinerna inte fungerade, det slutade med att jag sydde in en penis i min ena grytlapp, därefter hade vi bild och skulle förmedla känslan sorg på ett stort papper, målade ett stort jävla anus.
Ja, jag känner mig mogen idag<3

Nu ligger jag här och spelar bilspel med min käre bror! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0