Rytmer som är till för att vi ska stå ut.

Berlin var fucking underbart kul, trots kvalitén på "hotellet", att det luktade extremt mycket bajs så fort man passerade en brunn och att större delen av dagarna spenderades i närheten av oerhört irriterande personer.

Det vi gjorde var väl att vi besökte några platser med klassen, resten av tiden fick vi typ shoppa och göra vad vi ville på vilket var great! Sminket var hur billigt som helst och allt var riktigt chill!
Vi hittade bland annat Starbucks vilket gjorde mig lycklig.

Under kvällarna hade väl inte lärarna så stor koll som de trodde på oss, eller så brydde som sig bara inte. Det skulle egentligen vara tyst vid 23.00, men alla var lite var de ville och sov var det vill. Jesper sov t ex hos oss i 2 nätter, Granlund stannade hos oss sent och Jennie var ute hos alla andra lite då och då, och detta var ju ganska skönt ^^ att man kunde göra hur man ville.

Bilder jag snodde ifrån Fridas blogg;



hahaha, så jävla ful bild, på mig alltså.


Chill, chill, chill, chill!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Haha, det spelar ingen roll hur full min mamma är längre, hon märker direkt när jag tar xD

Med tanke på att jag gjorde det hela förra året (A)

2009-04-04 @ 14:28:09
URL: http://bluebox.blogg.se/
Postat av: Emma

HAha colingeN på sista bilden!

2009-04-04 @ 15:59:20
URL: http://bluebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0